RECLAMATIE DIN VACANTA

reclamatie 1

Domnule comandant,

Subsemnatul Pandele Picupici, domiciliat asa cum este consemnat pe buletinul identitatii mele de biroul populatiei, pe care l-am pierdut, cu lacrimi in ochi vin in fata dumneavoastra pentru a va reclama, deschis si sincer, tot adevarul cu privire la faptele ce mi se imputa, cum ca eu sunt vinovat ca am ajuns la politie, fapt divers, de care cred ca ati auzit, fiind popularizat si in presa.

Domnule comandant, ieri iesind de la serviciu de la nevasta-mea, ca pe la mine pe la firma nu am mai fost de vreo doua zile, fiind bolnav un vecin de-al meu, m-am urcat in tren si am dat o fuga pana pe litoral unde aveam intalnire cu cetateanul Turlica, element cinstit care se ocupa cu tranzactii confidentiale de obiecte gasite in masini uitate deschise. Daca sunt uitate inchise, le deschidem noi cu surubelnita. D-l Turlica se pricepe la comert din familie, intrucat sora lui tine un butique cu bomboane agricole.

Cand m-a vazut in gara la Constanta, Turlica mi-a spus ca: „bine, ba, eliberare conditionata, se poate sa nu mai dai ochii cu mine de la ultima lasare la vatra ?”

La aceste vorbe aspre ce mi-au fost spuse sub forma de critica si pe care le recunosc ca juste, am primit invitatia lui de a merge la barul  „Floricica” neputand refuza un om al muncii, mai ales ca el nu are serviciu si n-am vrut sa-l jignesc.

Ajunsi la barul sus mentionat, ne-am intalnit cu niste cunostinte ale lui Turlica, cu care m-am imprietenit fiind toti baieti buni cu cazier proaspat.

Am baut doar cateva sticle cu rachiu de cirese, din fructe si nu mai stiu cate sticle de cogniac, ca oricum ne-au mai incarcat la nota si ospatarii.

Am plecat imediat de acolo, fiindca patronul barului spunea ca ne ajunge de dimineata si ca vrea sa inchida.

scandal-club

Fata de aceasta atitudine huliganica a patronului, l-am chemat la noi la masa facandu-i semn prin aruncare libera cu halba de bere. Deoarece nu s-a prezentat la cererea consumatorilor, l-am facut atent si prin spargerea catorva geamuri, care cred ca erau confectionate din deseuri, intrucat scaunele cu care am aruncat in ele au ramas intacte.

A urmat un schimb de cuvinte si de bulgari de gheata pe care i-am scos din  „vrabiera” ca sa nu se topeasca degeaba.

Nu este adevarat ca as fi lovit dupa plecarea de la bar pe niste cetateni pasnici cu trei palme. Una din palme nu era a mea, se nimerise acolo din aglomeratie.

Am dat asa, in gluma, unui trecator, un pumn in ochiul stang (nu in ochiul drept, cum minte respectivul) fara sa am nimic cu el. Nu eram beat, ci numai suparat pe patron, iar la hotel nu am putut ajunge din cauza sistematizarii necorespunzatoare a strazilor, pentru care ma voi adresa separat primariei, cu sprijinul dvs.

Ca as fi insultat patrula politiei este complet neadevarat, pentru ca una este sa insulti autoritatea si alta este s-o injuri asa, de la om, la om.

Martorii intrebati sigur ca ma acuza, aceasta din dusmanie si ura personala, mai ales ca dumnealor nici macar nu ma cunosc.

Dumneavoastra, d-le comandant, care ati vazut ce frumos si legal ma port, va rog sa apreciati ca-mi recunosc greseala, aratandu-va sincer si deschis ca nu este nimic adevarat din toate acuzatiile ce mi se aduc.

Cu parere de rau imi manifest regretul ca am fost tinut la politie impotriva vointei mele.

Ma propun ca martor in dovedirea celor aratate !

D-le comandant, astept raspunsul dvs. de urgenta, caci altfel ma gasiti cu avocat din oficiu.

Traiasca ziua politiei !

Semneaza: un nevinovat.

(Adaptare dupa Dan Mihaiescu, Reclamatie din vacanta)

Lasă un răspuns

